Strony

piątek, 11 stycznia 2013

Wolontariat?

Dzisiaj postanowiłam napisać takę krótką notatkę. 
A mianowicie od dawna zastanawiam się nad byciem wolontariuszką w schronisku dla zwierząt. Znaczy ja już się zdecydowałam, ale gorzej z moją mamą. 
Na oku mam dwa schroniska:


Tak więc, pierwszy jest dla mnie lepszym rozwiązaniem. 
Po pierwsze jest o połowę krótsza droga (jedzie się samochodem ok. 10 min)
Po drugie mama się zgadza !
Ale niestety muszą być także minusy: nabór na wolontariuszy jest dopiero w maju.
No i teraz nie wiem czy mam czekać.
To, że jest tam przyjęcie dopiero od 16 lat to prawdopodobnie nic. Pisałam do nich maila i dowiedziałam się, że jeśli będę miała zgodę rodziców to raczej mogę pod warunkiem, że przyjadę na nabór :)

Z kolei drugie schronisku ... zaczęłam nim się interesować niedawno.
Co za tym idzie wiem o nim niewiele i nie wiem.
Jest jeszcze jeden problem, a mianowicie osoby poniżej 16 lat muszą opiekować się zwierzętami pod nadzorem rodzica. 
Dla mnie nie stanowi to problemu, w przeciwieństwie do moich rodziców.
Nie zależy mi na tym, żeby być tam bez rodzica, ale na tym, żeby pomagać zwierzętom!

Mam nadzieję, że podpowiecie mi co mam zrobić.
Czy mam poczekać do maja, czy może w ferie jechać do Warszawy do schroniska?

6 komentarzy:

  1. Ja bym wybrała to pierwsze schronisko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli rodzice nie mają nic przeciwko temu, wybierz drugie. Ja na Twoim miejscu wybrałabym to pierwsze. Ale to Twoja decyzja...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki... myślę, że wybiorę to pierwsze właśnie, ale obgadam z rodzicami jeszcze :D

      Usuń
  3. Witaj!
    Masz bardzo interesującego bloga. Dodaję się do obserwatorów.
    Ja bym wybrała pierwsze. Ale zrób jak uważasz.

    Pozdrawiam Julia & Ivo

    OdpowiedzUsuń