Strony

czwartek, 31 stycznia 2013

6 miesięcy ;D

Na początek chciałam wam podziękować za 10 obserwatorów. 
Nie spodziewałam się, że w dwa miesiące prowadzenia bloga tylu was będzie.
Dziękuję.
Odnośnie tematu powiem wam, że mój pies kończy dzisiaj pół roku.
Jakoś strasznie szybko mi to minęło.
Muszę się też pochwalić, że powoli opanowywuje komendę 'nie rusz'.
Powoli, ponieważ jak odejdę trochę dalej od smaczka to natychmiast zabiera go i ucieka jak najdalej, żeby w spokoju zjeść zdobycz.
Będę jeszcze z nią to ćwiczyć, bo dla mnie to jedna z najważniejszych komend.
Na spacerkach lubi sobie powąchać kupki, ewentualnie jakąś chapsnąć, ale niekoniecznie kupki, mogą to być np. jakieś papierki po cukierkach. Przecież wszystkiego trzeba spróbować !
A właśnie przez nieumiejętność tej komendy zdechł pies mojego wujka.
Po prostu ktoś rozrzucił truciznę dla psów przed blokiem i jak mój wujek wyszedł z psem na spacer, to ten jak to miał w zwyczaju, wszystkiego co nowe na podwórku próbował. Musieli go uśpić bo chłopak się męczył :(
No i tak to się właśnie skończyło i nie chciałabym, żeby powtórzyło się to na Mani.

Porobiłam sporo zdjęć aparatem, ale zgubiłam kabel USB i niestety nie mogę tych fot wam pokazać.
Chyba zaraz rozpocznę poszukiwania mojego kabelka i może niedługo pojawią się zdjęcia z aparatu.
A teraz takie jedno zdjęcie robione telefonem wczoraj:


Wiem, że zdjęcie nie jakościowo nie powala, ale możecie przynajmniej zobaczyć nasze legowisko, w który zaopatrzyłam Białasa w święta. 
Uprzedzając wasze pytania to ona w nim się mieści i jeszcze zostaje dużo miejsca. :)

4 komentarze:

  1. To powodzenia w douczaniu komendy i szukaniu kabla USB xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Też życzę powodzenia w uczeniu komend i twój Maltan inaczej Maltańczyk jest pięknyy <3
    zapraszam do mnie :))
    nasze-beagle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, no ten czas szybko leci ;)
    Ludzka głupota nie zna granic... Denerwują mnie tacy ludzie. Ale co poradzić? ...
    No i powodzenia w komendzie :) !

    OdpowiedzUsuń