Strony

poniedziałek, 28 stycznia 2013

Kąpiel

Tak jak wspominałam wczoraj, wieczorem po ostatnim spacerku wykąpałam psa.
Muszę przyznać, że to była jej taka pierwsza prawdziwa kąpiel, bo zawsze ją tak myłam jak coś tam miała brudne. Ale ostatnio poczułam od niej taki nieprzyjemny zapach :(
Nie udało mi się jej wysuszyć niestety, bo była w takim stresie.



Na drugim zdjęciu widzicie moją siostrę XD
Nie udało mi się zrobić więcej zdjęć, bo musiałam ją cały czas uspokajać.
Mania ma chyba klaustrofobię. Ona jak jest w wannie, nieważne czy leci woda, czy coś innego się dzieje, po prostu panikuje. Próbowałam ją już oswajać za pomocą smakołyków, ale pomagają w bardzo małym stopniu.

7 komentarzy:

  1. Na pewno przyzwyczai się do kąpieli:)
    Fajnie wygląda jak jest mokra:)
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rufi wyglądał podobnie ;D
    I on też panikuje ! Nie może się zdecydować, tu stoi, tu się opiera, maskara.

    No widać, że się trochę stresowała ...
    Pozdrawiamy !

    P.S - Zapraszamy na konkurs na naszym blogu :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wkładaj ją często do wanny, kilkaj (wykorzystuj kliker!) , dawaj smaki! Nam to pomaga- Klara boi się być na podwyższeniu ,co kojarzy jej się z weterynarzem i fryzjerem. Od tygodnia kładę ją na stół, daję polecenie siad, czeszę ,nagradzam, odstawiam i zabawa. swietnie jej idzie, Wam na pewno także !Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. A może ona nie ma klaustrofobii, ale boi się kąpieli, bo nie była do nich przyzwyczajana? ;)

    Śliczny Maltańczyk. Kiedyś głaskałam jednego na Hubertusie i miał najdelikatniejszą sierść jaką kiedykolwiek dotykałam ♥

    PS. co jest w tle bloga? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh :D
      Nie wiem co to jest, ale chyba jakieś kamienie, może bursztyny? Serio, nie wiem xd
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Zgadzam się z Sandra Szychowska,ona może bać się kąpieli i/lub wanny ;)
    Mania to śliczna sunia.Miałam miec kiedyś maltanka,ale nie mam,ale za to mam beagla ;) Na tym pierwszym zdjęciu widać,że faktycznie jest zestresowana i się boi. Hmmm....nie wiem co można zrobić,aby pies się nie bał,bo mój jak jest w wannie to jest rozluźniony i stoi.

    OdpowiedzUsuń