Strony

piątek, 25 stycznia 2013

Feriowo XD

Hej, jak tam u was i u waszych piesków?
Ja właśnie zaczynam ferie ;) A co za tym idzie, mam więcej czasu dla psa.
Dzisiaj miałam w szkole tylko trzy lekcje XD
Tak, więc jak już wspominałam zaczęły nam się ferie i mam kilka planów co do psa na te ferie.
Lista sporządzona, pozostaje tylko wszystko zrealizować.
Przytoczę wam w skrócie moje postanowienia:

1. Nauczyć psa: zostań, zostaw i dopracować turlaj się.
2. Iść do groomera.
3. Nakręcić filmik z komendami i sztuczkami, jakie potrafi Mania.
4. Zrobić zakupy ! (tak, zakupy, pokażę wam co kupię)

To te najważniejsze plany na ferie.
Ostatnio tak mi się nudziło w domu i postanowiłam zrobić psu zabawkę.
Taką z pudełka po smakołykach i wyszła spoko. Dobry sposób na zajęcie zwierzaka :)
Chciałabym jeszcze poruszyć kwestię wolontariatu.
Codziennie wchodzę na stronę schroniska (chodzi o ten, który mi poleciliście), 
i okazało się, że nabór dla wolontariuszy szykują na 9 lutego.
To super, kolejny plan na ferie: jechać na nabór.
"Nabór", dziwnie brzmi, nie uważacie?
Prawdopodobnie pojadę, tylko jeszcze czekam na decyzję rodziców.

Dam wam parę zdjęć teraz:

Jęzorek :P




Ogólnie zdjęcia rozmazane, z resztą sami widzieliście.
Były robione telefonem.
Zbieram od jakiegoś czasu kasę na dobry aparat, bo urodziny mam dopiero w czerwcu xd

Pozdrawiam, papa :D

8 komentarzy:

  1. Fotki fajne ! plany też ! Ja nie stety już kończę ferie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja też bym chciała być wolontariuszką ale nie mogę ... No i też aczynam ferie ;) Powodzenia przy komendach !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;D
      Dlaczego nie możesz być wolontariuszką?

      Usuń
    2. Bo w schronisku nie przyjmują w ogóle wolontariuszy, a w innym od 18 lat -.-

      Usuń
  3. Macie super że dopiero zaczynacie ferie:) Ja już je niestety kończę. No ale cóż nic nie będzie trwało wiecznie:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie .
    Natalia&Sisi

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju, jak ona urosła :O.
    Nie mogłam znaleźć twojego bloga i dopiero po komenatrzu na moim dotarłam wreszcie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio urosła? Szczerze to nigdy się nie zastanawiałam się nad tym czy urosła, ale skoro tak :)
      Dodaj się do obserwatorów (będzie ci łatwiej) XD
      Pozdrawiam ;P

      Usuń