Strony

poniedziałek, 31 grudnia 2012

Sylwester

Jakoś długo nie pisałam, za co bardzo przepraszam, ale miałam problemy z internetem. Już jest wszystko dobrze i postaram się nadrobić zaległości.
Zacznę od świąt, które mi niestety strasznie szybko minęły, ale były udane.
Psiaka strasznie interesowała choinka i bombki na niej zawieszone. Dwie już zbiła.
Oczywiście największe zainteresowanie było ciasteczkami, z których parę już wrąbała.
No cóż....
Mania pod choinką znalazła też parę prezentów dla siebie.
Oprócz tego co zobaczycie na zdjęciu kupiłam jej także legowisko, którego zdjęcia nie mam, ale postaram się kiedyś je dodać.



Piłeczka jej się spodobała. Na początku nie wiedziała jak ją złapać w zęby, ale na szczęście jest miękka, więc daje radę.
Chyba nie muszę wspominać o smakołykach, wiadome jest, że zasmakowały.

Juhuuuu dzisiaj Sylwester.
Wczoraj nadmuchałam dwa balony, którymi Mańka się już zajęła, tzn. już ich nie ma :)

Życzę wam wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku !!

i udanego Sylwestra...

Niestety nasze psy będą się pewnie bały tych petard.
Nie wiem co ja wam mogę poradzić, ale oglądam kanał na You Tube MojPsiSwiat, który polecam.
Znalazłam tam taki filmik:


Dobra, może przejdę jeszcze na chwilę do spraw codziennych:
Moja psina zarosła strasznie, ale umówię ją do fryzjera chyba dopiero jak się zrobi cieplej na dworze.
Parę zdjęć:





Kolejną rzeczą jest to że Mała ma zacieki pod oczami.


Od dawna stosuję preparat od weta, ale pomaga tak w połowie.
Jeśli macie jakieś sprawdzone sposoby na to, to napiszcie, błagam.

Żegnam się z wami i jeszcze raz życzę Szczęśliwego Nowego Roku !

6 komentarzy:

  1. No, no ale prezenciki ;D
    A co do oczu to ciepłą (nie gorącą) wodą przemywaj z płynem a jak nie to wycinaj.
    Również Szczęśliwego Nowego Roku ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. OOO. Znalazłam wreszcie blog:D
    Zmieniałaś adres?
    Nooo jakie super prezenty:)
    Szczęśliwego Nowego Roku życzymy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to założyłam nowy, bo tamten mi się usunął. :DDD

      Usuń
  3. Na zacieki znam dobry,domowy sposob. Wystraczy przemyć utlenioną wodą :)
    Pomaga, kiedyś opiekowałam się pewnym maltańczykiem, poszeralam w internecie i pomogło- trzeba tylko regularnie stosować.


    www.sznaucer-klara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń