Strony

niedziela, 16 grudnia 2012

Zimowo...

Przyszła zima, ale teraz znów plusowa temperatura ;(
Dzisiaj na porannym spacerku o mało się nie wywaliłam, po prostu szklanka!
Kilkoma słowy spacer był krótki...
Cóż, w ogóle nie mam pomysłu co pisać, więc może o komendach, jakie umie Mania.
Zacznijmy od komendy "siad". Siada na komendę słowną, jak i wtedy kiedy pokazuję jej dłoń zaciśniętą w pięść, jakbym miała tam smaczka. Tej komendy nauczyła się chyba trzeciego dnia, jak była u nas.
Komenda "daj łapę" opanowała dosyć szybko, bo nie zajęło mi to nawet 15 minut.
Później była komenda "waruj", z którą też się łatwo uporałyśmy.
Komenda "proś" wychodzi nam najlepiej.
Teraz uczymy się komendy "roll over", czyli "turlaj się". Idzie trochę trudniej, ale dajemy radę.
Kupiłam już prezenty pod choinkę dla mojego Pyszczka.
A teraz czas na fotki:


Po krótkiej drzemce:

\

Uczymy się i odrabiamy lekcje zawsze razem :)


Uśmiech do aparatu:


Wcale nie rozszarpuję tej reklamówki...XD


O pańcia coś dla mnie ma...


PS: Pomimo tematu posta, mam mało zdjęć z dworu, ponieważ widać tylko czarne oczka...

2 komentarze:

  1. No, no :) Mania ma duży mózg skoro tak szybko się uczy :D

    Pozdrawiamy !
    Zuzia & Rufi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczeniaki szybko się uczą :) ale i tak Mańka jest wyjątkowa XD

      Usuń