Strony

czwartek, 6 grudnia 2012

Mikołajki !

Witam was w tym jakże pięknym dniu jakim są Mikołajki! 
Dziś wstałam rano, zeszłam na dół i przy kominku w skarpetach zauważyłam prezenty, których tego roku się nie spodziewałam, ponieważ z okazji tego święta byłam w niedzielę z rodziną i znajomymi na kręglach, a później na pizzy!
No ale m.in. dostałam książkę, o której marzyłam i słodycze. Ja z siostrą rodzicom kupiłyśmy dużego czekoladowego mikołaja.
No ale ale, chyba się rozpędziłam. W końcu tu miałam napisać o prezentach dla Mani.
Tak więc jako trochę wcześniejszy prezent dostała takie mini ringo, a dzisiaj pod kominkiem znalazła jeszcze kabanosa z wołowiny, a oto one:


Muszę przyznać, że ringo bardzo polubiła. I chyba trudno się dziwić, że smaczka również XDDD

To chyba tyle o Mikołajkach, ale jeszcze was pomęczę. Zaplanowałam jeszcze, że w tym poście napiszę o tym, co zamierzam kupić Białasowi pod choinkę.

Może trochę za wcześnie, ale ja mam tak, że jak wszystko zostawiam na ostatnią chwilę, to nic nie wychodzi bo, albo zapominam, albo nie mogę dostać akurat tego, co chcę.
Dlatego muszę przed 24 grudnia wszystko uzbierać:
-legowisko (Mania śpi na swoim kocyku)
-sznurek (do przeciągania)
-piłeczka (jedna już nie nadaje się do użytku)
-duuuużo smakołyków

To są moje wstępne plany. Pewnie niektóre ulegną zmianie :)

Pozdrawiamy was gorąco i napiszcie co wasze pociechy dostały na Mikołajki ^^

2 komentarze:

  1. No to super prezenty! :)
    Dodaje się do obserwatorów i liczę na rewanż.:]
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :
    http://tacokochadextera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń