Strony

sobota, 16 lutego 2013

Trochę inaczej.

Witam was po dość długiej przerwie.
U nas mało aktywnie, bo czas mi pozwala tylko na spacery i zabawę.
No, ale teraz weekend i może dopracujemy komendy i może jakaś nowa dojdzie. Jeszcze nie wiem.
Jak tam wam minęły walentynki?
Szczerze mówiąc to święto interesuje mnie tak samo jak 
Dzień Niedźwiedzia Polarnego czy Dzień Naleśnika :) 
Może to dlatego, że nie mam z kim świętować tego dnia, pewnie tak XD
Dzisiaj po porannym spacerze, Mania cały czas liże swoją łapkę.
Już patrzyłam, czy tam czegoś nie ma, ale nic nie zauważyłam.
Ba, nie tylko ja tam czegoś szukałam, 
ale jak nie przestanie sobie tej łapki wylizywać to jadę z nią do weta...
 Dzisiaj bez zdjęć, moje lenistwo mnie przerasta, mimo, że ferie się skończyły, to nadal mi się nic nie chce. Pewnie myślicie sobie, że jestem zawsze takim leniem, ale nie, przysięgam to się zaczęło w ferie.
A no i oczywiście nie biegam, ale to się zmieni, jak tylko będzie troszkę cieplej.
Już nawet się umówiłam z koleżankami, także myślę, że to będzie dla mnie taką motywacją.

Jak już wspomniałam nie mam żadnych zdjęć, ale w zamian coś takiego:


Mam dokładnie tak samo w domu...

PS: Czy wy też lubicie kanapki z nutellą i bananem?

6 komentarzy:

  1. Tak, przez lenistwo większość planów idzie w zapomnienie. Na wiosnę też chcę zacząć biegać.
    Pozdrawiamy !
    PS - Hmm, kanapki z nutellą i bananem ? Nigdy nie jadłam, ale być może jest to bardzo dobre ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie obchodzę walentynek :D a co do lenistwa - ja tylko w zimę :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tak samo przez lenistwo połowy rzeczy nie zrobię:) A potem sobie myślę ,,przecież to nie takie trudne''.
    Ja też nigdy nie jadłam takich kanapek:)A walentynki mnie mało obchodzą, jak ciebie:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mi się nic nie chce,ale mam ferie i dziś byłam na lodowiskuu liii....
    Hmm czytalam w gazetce o tym,dlaczego psy liżą łapki i powiem tak póki jeszcze pamiętam...Psy liżą łapki wtedy gdy mają łapki podrażnione od śniegu,kamyków itp. lub ma jakąś alergie :l LUB lubi lizać xD
    Ja nie lubię kanapek z nutellą chyba,że nawale sobie tak dużo nuttelli.Nigdy nie jadłam nutelli z bananem ale myślę że będzie dobre,bo jadłam kiedyś banany i maczałam w gorącej rozpuszczonej czekoladzie i też inne owoce maczałam xD Zapraszam do mnie na nasze-beagle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, również nie świętuję Walentynek z tego samego powodu co Ty :D.
    Mnie też ostatnio dopadło jakieś zimowe lenistwo. Ledwo na spacery z psem chodzą, ale mus to mus. Cóż, życzymy szybkiego "od leniuchowania" się!
    A co do kanapek... nie wiem, bo nie jadłam xd. Ale banana i Nutelle kocham ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja obecnie mam ferie i również nic mi się nie chce, na szczęście moja przyjaciółka potrafi zmotywować mnie do jakiegoś spaceru bo inaczej siedziałabym cały dzień w domu. XD Ja też nie świętuję walentynek. :P Nigdy nie jadłam kanapek z nutellą i bananem, ale z samą nutellą lubię. :) Świetny obrazek! Mam w domu dokładnie tak samo.

    OdpowiedzUsuń