Strony

środa, 6 lutego 2013

Biegamy :)

Wczoraj, wieczorem naszła mnie ochota na bieganie, więc założyłam bluzę i buty do biegania i wyszłam.
Nie sama, bo jest u nas babcia od wczoraj i to z nią biegałam.
Truchtałyśmy sobie dość długo po osiedlu i wpadłyśmy na pomysł, żeby pobiegać z Mańką.
No więc wzięłam smycz (taką zwykłą parcianą) i dołączyła do nas jeszcze moja siostra.
Oczywiście siostra się chwaliła jak to ona szybko umie biegać i że nie umie w ogóle wolno.
No i jak ona biegła to pies ciągnął i trudno było mi biec jednym tempem.
A nie mogłam dać smyczy siostrze bo Białas wtedy czekał na nas.
Bieganie to wcale nie taki zły pomysł, a zwłaszcza z psem.
Wiem jedno, nie będę biegać z siostrą.



3 komentarze:

  1. To super ,że zaczęłyście biegać! Ja z moją Bonką też może zaczniemy :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie że biegacie. Mańka może sobie mięśni narobić *.*
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Skąd jak znam szybkie tępo :D ? Tylko, że to Rufek wyprzedza mnie, a ja nie mgoę nadążyć :P

    OdpowiedzUsuń