Strony

niedziela, 3 lutego 2013

Spotkania z...

Połowa ferii za nami...niestety :(
Niedawno wróciłyśmy z Manią z poobiedniego spacerku.
Spotkałyśmy tam rodziców mojej znajomej z jamniczkiem. Psiaki się obwąchały, pobawiły.
Później wsiadłyśmy do samochodu i ruszyłyśmy do mojej koleżanki z klasy (z Manią).
Oni mają labka i pomyślałyśmy, że skoro na termometrze plusowa temperatura to możemy zapoznać psiaki. No i najpierw się obwąchały (labrador to też suczka), potem mój pies jak to zwykle on zaczął szczekać, bo Noka nie zwracała na nią uwagi. Trochę powarczały i poszczekały na siebie.
Później się jeszcze obwąchały i musiałam z Maluchem wracać do domu.
Teraz Białas śpi na posłanku, a ja piszę tego posta.
Zdjęć niestety nie mam, bo już było ciemno, ale mam info.
Niedawno założyłam bloga z opowiadaniem, na którego was zapraszam:

http://lifeisnotafable.blogspot.com/

1 komentarz:

  1. Wejdę na bloga :) No i widać, że u dość dużej liczby osób jest dziś plusowa temperatura ;)

    OdpowiedzUsuń